Numi i Arte 1,618. Numri qe Zoti perdori per krijimin e botes?!

Lauri

Anunnak
Numri më i bukur në botë ...

Njihuni me numrin që i ka shërbyer Leonardo da Vinçit, Bethovenit, Moxartit, Mikelanxhelos, Stradivarit e që është përpjesëtimi hyjnor i gjithçkaje në natyrë

اfarë kanë të përbashkët piramidat e Egjiptit, “Mona Lisa”, luledielli, guaskat, kërmilli, bohçet e pishës dhe gishtat tanë?
Përgjigjja e kësaj pyetjeje dhe shumë më tepër se kaq, mund të fshihet në vargun e numrave të zbuluar nga matematikani italian Leonardo Fibonaçi. Karakteristika e këtyre numrave të njohur si progresioni i Fibonaçit, është fakti se secili është shuma e dy numrave paraardhës.
Një tjetër veçori, është fakti se nëse pjesëton dy numrat ngjitur do të marrim një prodhim që në kufizën e tridhjetë mbetet konstant 1,618. Ky numër njihet në gjuhën e matematikës si “përpjesëtimi hyjnor” dhe përfaqësohet prej simbolit Φ që lexohet fi.

spirale_zps07614dd8.png


Përse quhet përpjesëtimi hyjnor?

Besimtarët pretendojnë se 1,618 është numri që e ndihmoi Zotin të krijonte botën, pasi shumë prej krijimeve të tij i përmbahen këtij përpjesëtimi.
Për ateistët ky numër është më i bukuri, jo vetëm prej formës, por edhe sepse është numri më i kudondodhur në natyrë, te bimët, kafshët dhe te njerëzit.

Përpjesëtimi hyjnor në natyrë

Lulet. Numri i petaleve në një lule ndjek në mënyrë konstante progresionin e Fibonaçit. Shembujt e njohur përfshijnë zambakët që kanë nga tri petale, manushaqet që kanë pesë petale, luledelet me nga 34, duke formuar kështu vargun e Fibonaçit. Numri fi shfaqet te petalet, pasi çdo njëra prej tyre ka një largësi prej 0.618034 nga tjetra, duke bërë të mundur ekspozimin sa më të mirë ndaj dritës.

Farat e luleve. “Koka” e çdo luleje përmban brenda saj fara, e për çudi këto fara formojnë progresionin e Fibonaçit. Fillimisht farat prodhohen në qendër, pastaj shpërndahen rreth anëve për të mbushur të gjithë hapësirën. Këto fara rriten në spirale të anasjella dhe raporti midis një rotacioni dhe një tjetri është pikërisht numri fi ose 1,618.

Bohçet e pishës. Në mënyrë të ngjashme edhe forma e një bohçeje pishe është ndërtuar si spirale. Këtu spiralja harkon herë majtas e herë djathtas, por po t’i kushtojmë rëndësi do të shohim që këto kthesa merren në varësi të progresionit të Fibonaçit. Spirale të ngjashme gjenden tek ananasi dhe te lulelakra.

Degët e pemëve. Vargu i Fibonaçit mund të pikaset edhe te mënyra sesi degët e një peme formohen ose shpërndahen. Trungu i një peme do të rritet derisa të prodhojë degë, të cilat rriten në dy degëzime. Njëri prej këtyre degëzimeve do të krijojë dy të reja, ndërsa tjetri do të qëndrojë në gjumë. E njëjta gjë vazhdon e përsëritet për çdo degë të re.

Guaskat. Përpjesëtimi hyjnor krijohet edhe në drejtkëndësh, tek i cili raporti i brinjëve a dhe b sjell numrin fi. Kjo gjë përsëritet pafundësisht në natyrë te spiralet dhe quhet ndryshe spiralja logaritmike. Guaska e një kërmilli dhe forma të tjera guaskash ndjekin spiralen logaritmike, ashtu siç bën edhe koklea e veshit të brendshëm te njerëzit. Mund të gjendet edhe te brinjët e disa dhive dhe në forma të caktuara të rrjetave të merimangave.

Bletët. Në kosheret e bletëve, shumë pak njerëzve u ka rënë rasti të studiojnë përpjesëtimin midis femrave dhe meshkujve në një zgjua. Jo vetëm që femrat janë më shumë sesa meshkujt, por raporti midis tyre është pikërisht fi ose 1,618.

Mona Lisa
Te trupi njerëzor. Nëse matim gjatësinë e trupit të secilit dhe e pjesëtojmë me lartësinë nga toka te kërthiza do të dalë patjetër numri fi ose raporti do të jetë 1,618. Një tjetër shembull është largësia nga majat e gishtave te supi, që po të pjesëtohet me largësinë e majave të gishtave me bërrylat jep raportin 1,618. Nëse lartësinë e njeriut nga toka tek ijët e marrim si një njësi, del që gjatësia e çdo njeriu është 1,618 ose fi. Largësia midis shpatullave dhe kokës, krijon raportin fi. Po të matim lartësinë nga ija te koka dhe lartësinë nga shpatulla te koka do të përfitojmë raportin 1,618.

Përpjesëtimin hyjnor mund ta hasim edhe te trupi i kafshëve, në bazë të matjeve që mund të kryejmë.

Fytyra. Fytyrat e njerëzve dhe jo vetëm, përmbajnë në vetvete përpjesëtimin hyjnor. Goja dhe hunda janë secila të pozicionuara sipas përpjesëtimit hyjnor të largësisë midis syve dhe fundit të mjekrës. Duhet theksuar se çdo person ka një fytyrë dhe trup të ndryshëm, por raporti i gjymtyrëve të shumicës së njerëzve priret për nga raporti i artë fi. Njerëzit që cilësohen si më të bukur, janë ata që i afrohen sa më shumë këtij raporti 1,618.

Uterusi. Sipas gjinekologut Jasper Veguts, në Universitetin Leuven në Belgjikë, doktorët mund të thonë nëse një uterus është normal dhe i shëndetshëm, duke u bazuar në raportet e dimensioneve të tij, që formojnë raportin e artë fi.

Molekulat e ADN-së. Edhe format mikroskopike duket se nuk i kanë shpëtuar progresionit të Fibonaçit. Molekula e ADN-së mendohet të jetë 34 angstroms e gjatë dhe 21 angstroms e gjerë për çdo cikël të plotë të spirales së dyfishtë. Këta numra, 34 dhe 21 janë në vargun e Fibonaçit dhe raporti i tyre është shumë i ngjashëm me numrin fi ose përpjesëtimin hyjnor.

Arti. Mendohet se Leonardo da Vinçi ka qenë një nga artistët që e përdorte më së shumti përpjesëtimin hyjnor te veprat e tij. Ai i ka ndërtuar pikturat si “Mona Lisa” dhe “Njeriu vitruvian”. Numri fi gjendet edhe në strukturën e sonatave të Moxartit, te “Simfonia e Pestë” e Bethovenit dhe tek artistë të tjerë si Shubert. Raporti fi e ndihmoi Stradivarin të përcaktonte saktë pozicionin e vrimave të çelësave në violinat e tij perfekte.

Në arkitekturë. Përfaqësimi më dinjitoz i përpjesëtimit hyjnor, fi-së ose 1,618 në arkitekturë janë piramidat e Egjiptit, por jo vetëm, mendohet se edhe ndërtesa e Kombeve të Bashkuara në Nju Jork është ndërtuar me këto raporte.
(Net IsVeizi)
 
Titulli: Numi i Arte 1,618. Numri qe Zoti perdori per krijimin e botes?!

Te ndjekim me kujdes videot dhe do kuptojme me shume se c'dime..:)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Titulli: Numi i Arte 1,618. Numri qe Zoti perdori per krijimin e botes?!

[video=youtube;sl6z-tBeZ80]https://www.youtube.com/watch?v=sl6z-tBeZ80&list=PLD9207A082FD59AE8[/video]
 
Titulli: Numi i Arte 1,618. Numri qe Zoti perdori per krijimin e botes?!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Numrat e Fibonaccit janë numrat e numërimit të sistemit natyror. Ata shfaqen kudo në natyrë, në bimë, në modelin e petaleve të një luleje, në një boçe pishe apo shkallët e një ananasi. Numrat e Fibonaccit janë të zbatueshme për këtë arsye në rritjen e çdo gjallese, përfshirë edhe një qelize të vetme, një kokërr gruri, një zgjua bletësh, madje edhe në rritjen e të gjithë njerëzve.

Për Fibonaccin

Fibonacci ishte i njohur në kohën e tij dhe është i njohur edhe sot si një ndër matematikanët "më të mëdhenj evropianë të Mesjetës." Ai lindi në 1170 dhe vdiq në 1240 dhe tani ekziston një statujë që përkujton atë që ndodhet në fund të Kullës të varrezave në katedralen e Pizës. Emri i Fibonaccit është përjetësuar edhe në dy vende "Fibonacci streetsthe Lungarno" në Piza dhe "Fibonacci Via" në Firence. Emri i tij i plotë ishte Leonardo i Pizës apo Leonardo Pisano në italisht se ai ka lindur në Pisa. Ai e quajti vetë Fibonacci, e cila ishte emër i shkurtuar për Filius Bonaçi, duke qëndruar për "bir i Bonaçi", i cili ishte emri i babait të tij. Babai Leonardo (Guglielmo Bonaçi) ishte punëtor i doganës në qytetin e Bugia të Afrikës Veriore.

Pra, Fibonacci u rrit me një edukim të Afrikës Veriore në Moors dhe më vonë udhëtoi gjerësisht rreth bregdetit të Mesdheut. Ai pastaj u takua me tregtarët, të cilëve u mësonte shumë sisteme për të bërë aritmetikë duke i ndihmuar tejmase në aktivitetin e tyre. Ai shpejt kuptoi përparësinë e madhe që kishte sistemi "Hindu-arab" në krahasim me të gjithë të tjerët. Fibonacci ishte një nga njerëzit e parë që arriti të fuste sistemin Hindu-Arab në Evropë dhe falë tij tashmë ne përdorim dhjetë numra bazë me pikë dhjetore, dhe një simbol për zero: 1 2 3 4 5 6 7 8 9. dhe 0

Libri i tij "si ta bëni aritmetikë në sistemin decimal", i quajtur "Liber abbaci" (kuptimi i numrave apo Libri i përllogaritjes) i krijuar në 1202 bindi shumë nga matematicienët evropianë të asaj kohe që të përdornin sistemin e ri të shpikur prej tij. Libri sqaron me detaje (në latinisht), rregullat që ne të gjithë tani mësojnë në shkollën fillore për të mbledhur, zbritur, shumëzuar e ndarë numrat, si dhe gjithashtu shumë probleme për të ilustruar.

Numrat Fibonacci


Rendi, në të cilën çdo numër është shuma e dy numrave paraprake është i njohur si seri Fibonacci: 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987, 1597, 2584, 4181,…

Raporti i çifteve të njëpasnjëshme është seksioni i ashtuquajtur pika e artë (GS) - 1,618033989. i cili është 0,618033989. kështu që ne kemi 1/GS = 1 + GS.

Rendi Fibonacci, të krijuara nga sundimi F1 = F2 = 1, fn = fn 1 + fn-1, është i njohur edhe në shumë fusha të ndryshme të matematikës dhe shkencës.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



Trekëndeshi Pascal dhe Numrat Fibonacci

Trekëndëshi u studiua nga B. Pascal, edhe pse ai ishte përshkruar shumë shekuj më parë nga Yanghui, një matematikan kinez (rreth 500 vjet më parë). Trekëndëshi Pascal është thjesht i mahnitshëm dhe perfekt. Ndërkohë, numrat e Fibonaccit mund t'i hasësh shumë shpesh në natyrë (lule, pemë, bimë, gjethe, hoje bletësh etj etj.). Ky fenomen është thjesht një nga "ligjet kryesore të natyrës". Sekuencat Fibonacci shfaqen në cilësimet biologjike, në dy numra të njëpasnjëshëm Fibonacci, fletët e një ananasi, rregullimin e një koni pishe etj. Përveç kësaj, kërkesat e shumta të numrave Fibonacci apo pikës të artë për nga natyra janë gjetur në burimet popullore, p.sh. në lidhje me kultivimin e lepujve, spirale e bredha. Gjithashtu, kurbat e valëve të numrave të Fibonaccit janë gjetur edhe në pemën familjare të bletës.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Fibonacci dhe Natyra


Bimët sigurisht nuk kanë asnjë dijeni për këtë rend - ato thjesht rriten në rrugët më të efektshme dhe më të përshtatshme për to. Shumica e bimëve të natyrës janë dëshmi e gjallë e numrave të Fibonaccit. Disa kone pishe dhe bredhi tregojnë se vetë ekzistenca e tyre varet nga numrat, ashtu si lulet e diellit e shumë bimë të tjera. Lulet e diellit mund të përmbajnë serinë e numrave të Fibonaccit deri në numrin 89, ose madje edhe 144. Shumë bimë të tjera, tregojnë edhe sekuencë më të ndërlikuar se kjo. Disa pemë halore i tregojnë këto shifra në gunga mbi gjethet e tyre ashtu si palmat i tregojnë ato në unazat e trungjeve të tyre. Si ka mundësi të ndodhin këto marrëveshje? Në rastin e këtyre marrëveshjeve apo disa nga rastet mund të jenë të lidhura me maksimizimin e hapësirës për çdo fletë, ose shuma mesatare e dritës bie mbi secilën prej tyre. Pra, natyra nuk është duke u përpjekur për të përdorur numrat e Fibonaccit: ata janë duke u shfaqur si një nënprodukt i një procesi të thellë fizik. Kjo është arsyeja që spiralet janë të papërsosura. Ideja themelore është që pozita e çdo rritjeje të re është rreth 222,5 gradë larg nga ajo e mëparshmja, sepse ajo ofron, mesatarisht, hapësirë maksimale për të gjitha fidanet. Ky kënd quhet këndi i artë dhe ajo ndan të plotë rreth 360 gradë në pikën e artë, 0,618033989. . . .

Përgatiti
KLARITA BAJRAKTARI
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
1.618, numri më i diskutuar dhe më enigmatik në botë. Ai fshihet pas çdo aspekti të natyrës, nga botanika te anatomia e astronomia, nga arkitektura te teknologjia e informacionit, aq sa konsiderohet një firmë e vetë krijuesit.
IMG_20220713_133035.jpg
 
Duke i vëzhguar këto matje, nuk mund të mos vërehet se si ato vazhdimisht i referohen Seksionit të Artë, Pi-greco, Sekuencës Fibonacci, kuadraturës së rrethit dhe Trekëndëshit "të shenjtë" të Horusit, i cili ka 3, 4 dhe 5 brinjë. ai me të cilin vërtetohet teorema e Pitagorës. Në kohën e dinastisë së katërt, në vitin 2600 para erës sonë, thuhet se egjiptianët sapo dinin vetëm katër veprimet themelore matematikore.
IMG_20221101_191034.jpg
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Kur flet shpirti.

    Votat: 6 27.3%
  • 2-Buzëqeshje Maskuar.

    Votat: 12 54.5%
  • 3-Jam femër.

    Votat: 2 9.1%
  • 4-Je ti Nënë.

    Votat: 1 4.5%
  • 5-Ne duart e kohes.

    Votat: 1 4.5%
Back
Top