Ja vlen ta lexosh.

orakulli

Anëtar i Respektuar
Sma merrte mendja se do gjeja kaq shume vllehe ne poste jetike te shoqerise shqiptare si Ylli Popa, Aurel Plasari, Edi Rama, S. Haxhimihali, F. Lubonja, Genc Pollo, Kristo Frasheri, K. Blushi, Pirro Misha etj.
Pervec Kristo Frasherit qe eshte rikthyer ne gjuhen e shpirtin iliro-shqiptar, keta te tjeret me rezultojne nga shkrimet e veprat e tyre apo prinderve te tyre, si ata vllehet nga te cilet Naimi na thoshte te ruhemi, se duan te na hipin ne qafe, se si thote ajo shprehja popullore:
O Zot me ruaj nga miqte, se nga armiqte ruhem vete.
Pastaj edhe revizionistet e famshem te kombetarizmit shqiptar na qenkershin shumica vllehe. hmm cfare rastesie kjo e cfare rastesie qe te shoh ty si intelokutorin me te mire… S’dashka shume mend ne fakt, interlokutori me i mire per shqiptarin ne ceshtjen kombetare nuk ka si te mos jete shqiptari.
Pse keta zoterinjte vllehe nuk merren me revizionimin e kombetarizmit te kungullistanasve e tua lene shqiptareve revizionimin e kombetarizmit shqiptar ?
Tani po ti bej edhe lidhjen me Koci Xoxen e Koco Tashkon, Gogo Nushin , Stefanaq Pollon, Todi Lubonjen,Pilo Peristerin etj me dalka qe Sami Frasheri paskesh pasur jo nje por 2 barre mend kur na paralajmeronte se vllehet duan te na hipin ne qafe .
-Sa për qarqet kombëtariste-fashiste, edhe këtyre do t’u vijë radha, shpresoj; por këtu po them vetëm që aty bëjnë pjesë të gjithë ata që e përcaktojnë elementin vllah si kalë Troje në punët e shqiptarisë dhe të shqiptarëve.
Shiko se mos gjate atij debati na del se vllehet jane per Shqiperine si hebrejte per Ameriken e Gjermanine.
Qenka vertet pune me spec kjo, zone e minuar…
Mah, perderisa mbeshtetesit e Shmitit jane Klosi qe e ka vene me gojen e vet ne dyshim shqiptarine e tij dhe Lubonja qe eshte gati te vjelle vrer edhe ndaj atij qe guxon te thote moton : Shqiperia e shqiptareve, ai liber eshte thjesht pacavure, dmth kam besim tek ata intelektuale qe e kane lexuar dhe jane kunder kesaj treshes,sigurisht duke gjykuar edhe vete risite e librit qe dolen ne publik e njekohesisht duke krahasuar metoden shkencore me metoden e autorit e cila me doli lehtesisht pseudo-shkencore .
Megjithate , keto gjera tashme jane te shkuara te harruara se ky liber pak a shume iu bind ligjit te zgjatjes se cudise me te madhe e tani permendja e tij sherben vetem si shembull negativ, ashtu si edhe tek komentuesit e shekullit, dmth urrejtja ndaj shtreses ‘liberale’ gjen nje argument ekzistence tek ky liber.
PO kap 2 elemente nga shkrimi qe me duken interesante.Faktikisht jo vetem me cu soll ketu, por edhe me c’lexohet kudo ne internet, shoqeria liberale , qe une do i quaja ekstremistet properendimore gjithnje e me teper po shihen keq nga nje pjese e shoqerise shqiptare. Ka edhe kjo arsyet e veta. Ne 12 muajt e fundit, patem rektorin e Univ. te Vlores qe shkoi e hoqi emrin Ismail Qemali, ata 2 akademiket (ortodokse) qe vune kufirin e Greqise ne Myzeqe (futen Myzeqene e vogel qe shtrihet nga Vjosa deri ne qytetin e Vlores), pastaj cudia e Shmitit dhe se fundmi , rasti Pango.
Praktikisht shoqeria liberale ne te kater rastet u hodh diku ne mbrojtje e diku per te justifikuar, rektorin, 2 akademiket, Shmitin dhe Pangon.
Ndersa Kosova deklaron pavaresine, duke i dhene keshtu hov levizjes mbareshqiptare, ndergjegjesimit se shqiptaret mund te arrijne te mblidhen bashke ne nje shtet nje dite e te jetojne te lire, pas 2 mije vjet pushtimesh gjithefaresojshe, menjehere kemi brenda nje viti levizjen e shoqerise liberale, ne mbrojtje te 4 ‘gjemave’ e gjemepruresve.
Kjo nuk ka si te mos ndikoje ne psikiken kombetariste, si levizje e cuditshme, pikerisht pas pavaresise se Kosoves.
Diku duket komplot ndersa diku mjaftohet me analizen e fakteve (ku bej pjese edhe vete) dhe parashikimit te ‘gjemave’ te tjera te ketij tipi ne kohet qe do vijne.
Tani ata te komplotit, quhen prej shoqerise liberale, kombetarista fashiste, biles edhe une nga 2 tipa e kam ngrene ate akuze.
Problemi qe shoh eshte se nese rryma liberale e quan rrymen kundershtare fashiste dhe prej ketyre te fundit quhen tradhtare, ketu kemi te bejme me dicka qe nuk ndihmon askend aq me pak shqiptaret. Te besh ca para me libra e shkrime gazetash duke share kundershtarin, rrezikon seriozisht dinjitetin personal, si rasti i Klosit.
Nga ana tjeter futja ne nje thes e te gjitheve e ndarja ne ‘tradhtare’ e ‘fashiste’ nuk ndihmon as ne analizen e dukurise.
Dikush mund ti fuse te gjithe ne nje thes e ti quaje injorante e me kompleks inferioriteti, por si kunderpergjigje do marre neper forume akuzen per tradhti e i shitur, akuze qe gjendej qe me pare neper forume te ndryshme (ne te pakten 2).
Ku shpie kjo ?
Per mua asgjekundi e biles me cpo duken bathet eshte shoqeria liberale ajo qe po goditet publikisht shume rende e po humb ngadale prestigjin ndersa krahu kombetarist forcohet por ska fuqi politike sepse ky kombetarizem i tanishem eshte vertet atipik,sepse lekundet fuqishem midis Europes e pu
Me sa kam vene re shqiptaret te vetmin kompleks real inferioriteti e kane per pune lekesh, e ne Greqi e Itali por edhe ne Amerike ,shume nga emigrantet nuk i honepsin dot greket, italianet dhe deri diku edhe shoqerine amerikane (lidhjet e martesat zezake-te bardhe dhe pederastia sheshit, jane te papranueshme) e po keta emigrante nese Shqiperia do ofronte dicka te krahasueshme me vendet ku jane , do ktheheshin sa hap e mbyll syte.
Po i rikthehem ndarjes qe po ravijezohet sepse mendoj se do jete mjaft e rendesishme ne te ardhmen e afert.
Ne vija te trasha mund te kemi edhe liberale vs konservatore, qe mund ti nderrojne fytyren edhe politikes shqiptare, meqe te dyja palet nuk e gjejne veten tek politika aktuale dhe duan ndryshim. Sigurisht jo sot me neser por per 15-20 vjet, mund t’ja arrijne.
Kjo ka nevoje per mirekuptim, sepse nese vazhdohet me termat tradhtare e fashiste, vetem sa ngrohim qoshene.
Shoqeria liberale me duket se i pelqen ta ngrohe qoshene, meqe realisht eshte me afer oxhakut, zoteron mjetet e komunikimit, ka ndikim politik dhe nuk perton aspak te shkule ndonje kofshe nga pula qe po piqet, si puna e atij Mjaftistit qe u hodh ne krahet e Rames, si femija i vogel ne krahet e babait qe ka kohe qe mungon.
Dua te them jo se shoqeria liberale ha e pi me pushtetaret e sotem, se fshati qe duket sdo kallauz, por se shoqeria liberale i ka krahet me te ngrohte dhe nuk eshte e prirur per mirekuptim, po njesoj si elementi ekstremist i kombetaristeve.
Cdo i kushtonte shoqerise liberale te ndeshkonte Rektorin e Vlores apo Pangon ? As logjika me e thjeshte nuk mund te mos shohe si absurde, arsyen komercaliste nderkombetare(eshte per ti qare halli ne radhe te pare logjikes qe prodhoi kete justifikim) te Rektorit apo mbrojtjen e Pangos te bazuar ne kundersulm, ne vend te bente mea culpa si cdo njeri qe ka njecike cipe.
Per mua perben nje rast atipik ne gjirin e shoqerise liberale te ciles i perket.
Ngadale e njoha ,aq sa mund te lejoje shkrimi e pashe pikerisht prirjen per mirekuptim, pashe edhe shkrimet e vjetra qe jane ku e ku me agresive se keto te fundmit apo edhe ky i sotmi.

Shoqeria liberale, kujton se nepermjet influences me ane te masmediave do arrije te imponoje mendimin e saj, por per mua gabon rende, pasi perhere e me shpesh shihet sesi mendimi i shoqerise liberale refuzohet fuqishem nga masat.
Komentuesit e shekullit mund te jene injorante e cte duam, por ama jane duke goditur ku te dhemb e ku te djeg, ne radhe te pare shoqerine liberale, cka do te thote humbje e plote e prestigjit intektual qe kjo shoqeri permban. Kjo humbje nuk eshte vetem e shoqerise liberale por e vete shoqerise shqiptare, sepse duket qarte qe intelektualet me te njohur i perkasin me shumice asaj shoqerie.
Per mua jetike eshte qe shoqeria liberale te mos ngrohe me qoshene, te shkeputet nga tryeza e pushtetareve e te shohe ne radhe te pare jo c’eshte perendimore per ta futur ne Shqiperi, por c’eshte e dobishme si dhe sigurisht te zbuse qendrimin e saj ne ceshtjen kombetare.
Nuk mund te behesh elite intelektuale e popullit, nese i bie deshirave te popullit nga mengjesi ne darke, kjo sjell vec shkeputje.
Sa ka mundesi te jete autentike kjo :
sic Samiu thote:
“Po njeriu po të jet’ i lik e i dobëtë, gjith’i hipinë siprë, jo
vetem arëmiqtë, po edhe miqtë; për të mbajturë nder’ e ti, duhetë të
tregohet i zoti kuntrë anëmiqet edhe kuntrë miqet. Kështu edhe na,
sado që vllehtë na duanë edhe kanë: nevojë për miqësit tënë, me
gjithë këtë, duanë të jenë në të lartë e më të ndjerë se na, duke me
qënë aqë më te pakë edhe t’ardhur’e të huaj në Shqipëri. Janë ca
vlleh, që duanë të tregojnë n’Evrope që vllehtë janë mëndja e
shqipëtarëtë trupi, që shqipëtarëtë duhet të lëftojn’ e të vritenë e
vllehtë të qeverisinë e të gjykojnë.”

Meqe Lubonja eshte vlleh, ne rastin e tij (qe me sjelljen e Kristoforidhit ska asnje lidhje) duhet degjuar Sami Frasheri apo duhet akuzuar edhe Samiu si fashist ?

”””Pastaj ndodhën disa gjëra në shekullin XX, si pasojë edhe e këtyre klasifikimeve, dhe ai lloj diskursi u diskreditua krejt, për të gjetur strehë vetëm në skajet e mendimit social.
Dua të them që po t’i kish thënë sot këto gjëra Sami Frashëri, do ta kisha quajtur fashist pa ngurrimin më të vogël.”””
Postimi im me lart me duket se tregon se nga ka ardhur diskretitimi, se jo per gje po shek 20 tregoi se Samiu kish te drejte, sepse ajo nga kish frike, realisht ndodhi e po ndodh…..
Pyetja e fundit .:
-Nese Ylli Popa, Aurel Plasari, Edi Rama, S. Haxhimihali, F. Lubonja, Genc Pollo, Kristo Frasheri, K. Blushi, Pirro Misha etj jane vlleh, Mejdani jevg, Alfred Mojsiu cifut e Kadareja i lajthitur, Samiu Fashist, Skenderbeu bisex , Ismail Qemali i padenje etj atehere
a eshte ‘Shqiperia e shqiptareve’ e gjaku i derdhur mos valle ka shkuar dem ?
”””’E ne qofshin, ku eshte e keqja? Problemi me i madh eshte se kur flitet per vllehet nga ky qarku fashist ku ben pjese edhe ti i dashur Hyllin, ata nuk konsiderohen Shqiptar. Me te njejten llogjike, por qe veshtire te merret vesh nga qarku i shkurter i mentalitetit kombetaristo fashist, minoritetet greke apo bullgare, nuk duhen konsideruar Shqiptar.”””’
Pike se pari, ti bukurosh para se te thuash here tjeter me lehtesi fashist, duhet te dish qe gjyshi im dhe dy vellezerit e tij kane luftuar fashizmin si balliste dhe gjermanin si partizane(jo komuniste por partizane nacionaliste), keshtu qe vetem per hir te tyre sdo isha kurre fashist.
Pike se dyti, xhaxhai im ka gruan vllehe (babai i saj vlleh) e cuni i halles mori nje vllehe(babai i saj vlleh) per nuse, keshtu qe mua keto idiotesirat e tua apokalypsit apo ndonje tjetri me
japin vec nje nenqeshje te hidhur si reagim.
Gjyshi s’deshi qe xhaxhai ta merrte, por skish cte bente, ama tha: Ne shtepine time kur jam une flitet vetem shqip e asnje nga kusherinjte e mi sdi vllahishte.
Po ashtu diten e dyte te marteses se cunit te halles, isha ne tavoline kur burri i halles kur na degjoi ne te pyesnim per vllahishten nusen, tha: Kur jam une ketu flitet vetem shqip.
Kjo mor mik, ti quaje si te duash e nxirr bibel e kuran po deshe, per mua eshte shqiptari tolerante ndaj vlleheve.
Po me te hip’ vllehu mbi koke, kjo eshte absurde, sepse ‘Shqiperia eshte shtepia e shqiptareve’ dhe vllehu eshte mik, e Zot ne shtepine e tjetrit miku nuk behet dot.
Po ja qe ashtu si kish frike Samiu, na qenkesh bere Zot ne shtepine tone vllehu.
Si na qenkersh minoritari e bullgari shqiptar more, me ca mendsh po flet ti, me mendte e pules apo me imagjinaten e elefantit. A e di ti cdomethene minoritet kombetar apo jo ?
A e di ti cdomethene shtet komb apo jo ?
A e di ti se te gjitha kushtetutat shqiptare nga 1913 e deri tek e 1998 e kane shprehur kthjellesisht se Shqiperia eshte shtet i shqiptareve ?
Anarkik antikombetar ja cfare je zotrote, vec mos harro se nese kombetaristet do detyrohen nga ata si ti te behen force politike, ’saranno cazzi amari’ per te gjithe ata si ti, se kombetaristi kur hyn kunder antikombetareve, e ben me ato gjerat qe ja bejne bam.
[...] Pse per ca e la gjyshi im rrasen e priftit e shkoi ne lufte apo im ate nje jete te tere oficer e une shkencat politike, qe te vije nje grek dosido e te me jape leksione shqiptarie e per punet e Shqiperise ? Jo mer dak, te keshilloj te mos me provokosh, se nga kombetarizmi radikal ku jam rruga per tek kombetarizmi ekstrem eshte e shkurter nese dalin ca minoranca e duan te me hipin ne qafe.
Nuk jeni ju minorancat ’spartanet’ e ne shqiptaret ‘ilotet’ e nese pretendoni te jeni do jua mbushim mendjen ne kohen e duhur se nuk jeni, sepse nuk duhet te jeni.
Eni :
-Hyllin sa per informacion Lubonja nuk eshte vlleh. As nuk e identifikon veten si te tille. Lere pastaj elementet e tjere si gjuhe kulture etj. Dhe kur per ate ben kaq gabim po ti ve ne pikepyetje njohurite mbi pemen gjenealogjike te te tjereve qe permende. Nese per ty si perkatesi etnike vlen edhe ndonje katragjysh i larget do dalim te dy bashke jo vlleh po iranian, rome apo vikinge leshverdhe.””
Lubonja mua me figuron vlleh e jam mese i sigurte qe ai e di origjinen e tij vllehe, sepse gjithe vllehet e dine origjinen e tyre edhe nese nuk dine vllahisht.
Perkatesia etnike behet me memorien gjenealogjike qe ka individi dhe te tjeret per te. Une shkoj deri ne nente breza te njohur (biles 6 breza nga gjyshja qe e la pemen e saj gjenealogjike amanet qe te mos prishej gjaku me martesa ), perhere shqiptar e askush nga fshati i origjines ska vene ndonjehere ne dyshim origjinen e fisit tim, racialisht jam dinarik i paster, keshtu qe mua ato iranianet romet e vikinget nuk vlejne asnje grosh, mbase vlejne per ty, por ate nuk e di.

Kur nje komb perpiqet e lufton te fitoje pavaresine, ne thelb eshte duke kerkuar qe elita komanduese, te mos perbehet nga te huajt qe jane edhe pushtues, taksat te mos shkojne jashte apo ne duart e elites se huaj, por te rrine ne vend nepermjet elites vendase e cila perkujdeset edhe per popullin.
Tani nese ne largojme eliten turke e shqiptaro-turke nepermjet pavaresise, jemi duke i dhene elites tone te drejten te komandoje shtetin, pra me te miret shqiptare duhet te komandojne shqiptaret e tjere. Kjo ne menyre demokratike e qe elita shqiptare te perkujdeset per popullin shqiptar.
Por nese shqiptaret luftojne per te larguar eliten turke e cila si e huaj eshte e prirur te shfrytezoje ne menyre skllaverore te huajin qe ka nen pushtet e pasi largojme ate elite, ne vend te elites shqiptare kemi perzierje masive me elite vllahe me elemente greke apo ndonje minorance tjeter, ketu ne nuk kemi fituar pavaresine, por vec eliten shqiptaro-turke qe komandonte para 1912 e kemi zevendesuar me elite shqiptaro-vllehe, pra ne nuk jemi cliruar ende nga pikepamja teorike e nuk mund te quhemi shtet komb.
Kupton apo jo, se kalimi nga elita shqiptaro-turke ne eliten shqiptaro-vllahe e ka lene ende ne mes luften e Rilindasve dhe amanetin e Sami Frasherit ?
Sic e thashe me lart, une i perkas(dua ti perkas) kombetarizmit radikal apo ndryshe kombetarizmi i mirefillte cka do te thote se nuk jam as kombetarist i reformuar apo moderuar te cilin e shoh te demshem e as kombetarist ekstremist te cilin po njesoj e shoh te demshem.
Mirepo nese sulmohet kombetarizmi prej antikombetareve atehere si nje e nje qe bejne dy, aleancen nuk e shoh me antikombetaristet dmth me ata qe jane kunder meje, por me kombetaristet e moderuar dhe ata ekstremiste.
Kombetarizmi shqiptar logjike qe do sulmohet nga minarancat, keshtu qe sa here ndonje grek, vlleh apo jevg, do sulmoje apo do merret me punet e kombetarizmit shqiptar eshte detyra e kombetaristit, imperativi kategorik i kombetaristit ti thote minoritarit, ik mbushu, mos me caj koken.
Mirepo ne kemi kaluar fale kesaj shoqerise liberale te mbushur me minoritare te cdo lloji, etnik, kulturor,kombetar, ne kriminalizimin e kombetarizmit e kjo eshte gjeja qe me irriton me shume se cdo gje.
Si ka mundesi qe ka shqiptare qe bashkohen me minoritaret per te kriminalizuar shqiptaret qe duan kombin, shqiptare qe thone ‘Shqiperia e shqiptareve’ e ‘Ti Shqiperi me jep nder me jep emrin Shqipetar ‘ ?
Kjo eshte absurdja e koheve te sotme.
-Nëse sot, në paqe, shkruajnë nëpër blogje, nesër janë ata të parët që i vënë gjoksin rrezikut. Të më kuptosh këtu nuk e fjalën për ultranacionalistët, por për nacionalisët (focused on the nation), për ata që nderin e kombit e kanë aq të shenjtë sa’ç’ kanë dhe atë të familjes.”””
Popullorce do te thoja; Ke fol si burre, se keshtu flasin burrat - e do mjaftohesha me kaq.
Nderkaq, jopopullorce do zgjeroja me tej ceshtjen e ta lidh me ndarjen liberale-konservatore qe kam kohe qe e kam perzemer.
Sotit, ka nje anomali te dukshme ne shoqerine shqiptare, dmth liberal do te thote mbrojtes i minorancave duke kriminalizuar pa hezitim e quajtur fashist cdo kombetarist dhe konservatoret jane te gjithe kombetariste qe kriminalizojne liberalet e i quajne tradhtare.
Mirepo kjo pervec se eshte pasoje e dyndjes se minorancave etnike ne krahun liberal, shiko edhe ketu minoritaret apokalyps, stalker, Akkoleres, tanhauser sesi jane shpatezhveshur ne krahun liberal, eshte edhe pasoje e mendesise antikombetariste ne perendim e cila ka zaptuar liberalet e tjere.

Pse me duket anomali kjo gje ?
Pikerisht ekzistenca e antikombetarizmit ne rrymen liberale te mendimit ne nje kohe qe Shqiperia eshte shtet komb e antikombetarizmi eshte antikushtetues, sepse nese nje shtet ka nje baze, kombin, normal qe kushtetuta ka per detyre te ruaje kombin e c’eshte kombi, kjo nuk eshte super me oriz si kujton luliani, qe ato qe shprehimisht quhen e vetedeklarohen minoranca ‘kombetare’ na qenkeshin ne fakt pjese e kombit shqiptar. Por si mund te jesh minorance kombetare(grek) e njekohesisht maxhorance kombetare(shqiptar)? Kjo eshte per vizite tek psikologu.
Per mua pikerisht ndarja liberale vs konservatore ne ceshtjen kombetare eshte thelbesore per pozitivizmin e saj, por jo qe liberalet te jene kunder idese se kombit mbi te cilen u themelua shteti, por te jene kombetariste te moderuar e nderkaq konservatoret te jene kombetariste radikale apo te mirefillte.
Pra idealja eshte qe liberalet te jene krahu i moderuar i kombetarizmit ndersa konservatoret krahu radikal i kombetarizmit.
Keshtu, liberalet duke pretenduar moderimin bejne te mundur qe nga krahu radikal te mos shkeputet krahu ekstremist i cili pastaj eshte i prirur te shkoje drejt shovinizmit e shovinizmit puritanist apo fashizmit.
Po ashtu konservatoret duhen qe duke treguar rrenjet e radikalizmin e tyre, te ndalojne prirjen e te moderuareve te kalojne ne antikombetarizem, pra te dyja palet perpiqen qe krahu tjeter te mos kaloje ne ekstrem.
Kjo eshte idealja ne nje shtet komb.
Por tek ne liberalet kane kaluar ne ekstrem si antikombetare e antikushtetues sepse po kriminalizojne kombetarizmin e mirefillte, mbi te cilin bazohet shteti shqiptar, pra po shkaterrojne themelet e kushtetutes dhe te vete shtetit.

Po ashtu nga sjellja antikushtetuese(te gjitha kushtetutave nda 1913 e deri me 1998) e lulianit dhe grekut Apokalyps, kombetarizmi radikal apo i mirefillte po detyrohet te beje aleance me kombetarizmin ekstrem, dmth une nuk mohoj dot simpatine per turmen e shekullit, kur kam nje apokalyps
grek qe i shan. Kjo ka arsyen me te thjeshte te botes.
Nese do detyrohem te zgjedh midis races (kuptimi etno-kulturor e jo kuptimi antropologjik) time dhe races se huaj, une zgjedh te rri ne krahun e races time, kombit tim.
Pra jane pikerisht nderhyrjet masive te minorancave ne ceshtjet e shqiptarise qe po shkaktojne kete gjullurdi, sepse nese shqiptaret nuk mashtrohen prej minorancave do ndaheshin logjikisht ne liberale ,kombetarizem i moderuar dhe konservatore, kombetarizem i mirefillte.
Nuk eshte se kombetarizmi shqiptar i ka goditur ashper minorancat, perkundrazi, vllehet e greket ne jug kane ngrene e pire me shqiptaret, por jane pikerisht keto minoranca qe duan te behen zot ne shtepine tone qe na revolton.
Une skam asnje pune as me greket e as me vllehet, perderisa ata shohin punen e tyre, por nese fusin hundet ne punet e shqiptareve, nuk kam si te rri indiferent, se i sulmuari jam une e jo ata.
 
Titulli: Ja vlen ta lexosh.

Une skam asnje pune as me greket e as me vllehet, perderisa ata shohin punen e tyre, por nese fusin hundet ne punet e shqiptareve, nuk kam si te rri indiferent, se i sulmuari jam une e jo ata.
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Kur flet shpirti.

    Votat: 6 27.3%
  • 2-Buzëqeshje Maskuar.

    Votat: 12 54.5%
  • 3-Jam femër.

    Votat: 2 9.1%
  • 4-Je ti Nënë.

    Votat: 1 4.5%
  • 5-Ne duart e kohes.

    Votat: 1 4.5%
Back
Top